oud lid nieuwe naam

• 8 Reacties
  • 3581 Gelezen
Gepost op: 7 januari 2009, 23:43:40
Hallo allemaal
Hier ben ik dan toch terug, weliswaar onder een andere naam.
GimpLeek is voor mij voorbijgestreefd dankzij DG.
(uitleg in de nederlandse taal is voor mij zeer belangrijk bij gebrek aan engels)
Mijn sterrebeeld is stier en lijstnr. DG. 70, Torro70 dus.
op het forum ben ik ook nooit veel actief geweest (hopelijk wordt mij dat niet kwalijk genomen)
maar wel veel gelezen en ook veel geleerd.
Vandaar dat ik me ook terug heb geregistreerd, DG. is gewoon een goeie nederlandstalige site.
PS: misschien doe ik wel eens een wedstrijdje mee, wie weet.

mvg. Ludo
*

Offline murtun

• 122
Gepost op: 8 januari 2009, 07:47:08
Hahah natuurlijk is dat geen probleem Torro, of gimpleek of ludo uuh doe maar gewoon torro dan:P

Maar nee ik denk dat er wel meer leden zijn die veel lezen maar weinig schrijven en ook met die leden zijn we blij!

Mvg,

Murtun
Gepost op: 8 januari 2009, 11:50:24
Tuurlijk, ik kom zelf ook op zat forums waar ik alleen maar lees en veel opsteek :)
Gepost op: 8 januari 2009, 13:43:16
Gimpleek... komt me bekend voor volgens mij heb jij wel eens een hele mooie creatie gemaakt voor het opstart scherm van gimp ofzo...
Tips bij het posten van comments: http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php?topic=142.0
Doenskie
*

Offline Ruby

• 173
  • Gimp Photoshop for Human beingns
Gepost op: 8 januari 2009, 16:12:02
Hi Torro/Gimpleek/Ludo
Welke wil je ?
You live once, so rock till you stop
Gepost op: 8 januari 2009, 16:50:26
alsof we het iemand kunnen kwalijk nemen dat hij terug komt ;D soms heb ik ook gewoon geen zin om te reageren ookal vind ik dat meestal wel leuk ;D
Gepost op: 8 januari 2009, 17:06:28
Hier op DG. lijkt mij het gemakkelijkste gewoon Torro aan te houden,
ik wouw me gewwo maar bekend maken.

En ja Doenskie, die wedsrijd van Gimp Logo's 2.6 was ik op de 2de of 3de plaats denk ik

Bedankt voor de reactie's allemaal

alsof we het iemand kunnen kwalijk nemen dat hij terug komt ;D soms heb ik ook gewoon geen zin om te reageren ookal vind ik dat meestal wel leuk ;D
Haha zin om te reageren heb ik meestal wel maar het duurt zo lan dat ik de goeie tekst gevonden heb

mvg. Torro
Gepost op: 8 januari 2009, 17:10:50
Sorry, een paar tikfoutjes
ik vind niet hoe ik ze kan verbeteren
Gepost op: 8 januari 2009, 17:16:29
Druk op de knop 'verander'.
Tips bij het posten van comments: http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php?topic=142.0
Doenskie