Request sectie

• 8 Reacties
  • 4470 Gelezen
*

Offline Bloody

• 185
Gepost op: 7 januari 2009, 15:04:12
Het lijkt me een leuk idee om een verzoek sectie aan het forum toe te voegen. Daar kunnen leden een sig of andere design aanvragen als ze zelf geen zin hebben om het te maken of als ze simpelweg niet weten hoe... Er zullen dan een aantal mensen aangesteld worden om die designs te maken.

Bij deze stel ik me dan ook kandidaat om bij de request-crew te mogen :p
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 7 januari 2009, 15:13:31
Leuk idee, maar aangezien het juist de bedoeling is om mensen via deze site beter met gimp om te laten gaan vind ik het niet zo goed idee. Sorry
Inactief.
*

Offline Bloody

• 185
Gepost op: 7 januari 2009, 15:25:40
Ok dat argument is correct maar... Soms wil iets gemaakt hebben en kan je dat niet.. dan ga je niet een maand tuts volgen tot je het kan...

Trouwens, de meeste forums hebben zoiets dus ik dacht... waarom hier niet??
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 7 januari 2009, 16:24:47
Daarmee kan ik je ook volgen  :P
Inactief.
*

Offline Ruby

• 173
  • Gimp Photoshop for Human beingns
Gepost op: 7 januari 2009, 16:45:54
Klinkt goed. Heb zelf ook al wat gimp ervaring dus ik meld mezelf ook maar aan  ;D
You live once, so rock till you stop
Gepost op: 7 januari 2009, 17:20:12

Vind het een leuk idee maar het is ook handig als je leden helpt stap voor stap zodat ze het zelf kunnen. En voor eigenlijk bijna alles is wel een tutorial dus kunnen ze die volgen.
Tips bij het posten van comments: http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php?topic=142.0
Doenskie
Gepost op: 7 januari 2009, 19:30:35
waarom zouden we sigs voor mensen maken die zichzelf willen verbeteren in het gebruiken van gimp??? als je dat doet... maak dan gewoon een tutorial over hoe je die sig maakt daar hebben ze dan toch veel meer aan?? :-\
*

Offline murtun

• 125
Gepost op: 7 januari 2009, 19:47:39
opzich geen slecht idee maar denk dat het beter is dat we je dan leren om een mooie sig te maken. En als dit toch komt vindt ik de request-crew nogal dom. Denk dat het dan leuker is om met zen allen elkaar te helpen dus dat iedereen er gewoon een mag maken voor de ander.

Mvg,

Murtun
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 7 januari 2009, 19:51:00
Iedereen die dat wilt bijv. een eigen request topic (wordt vaak gebruikt op een game maker site waarvan ik ook lid ben, hiermee kun je game graphics aanvragen :D)
Inactief.