Veel mensen actief :D

• 14 Reacties
  • 5249 Gelezen
Gepost op: 6 januari 2009, 22:13:48

Sinds het begin van de nieuwe site zijn er echt veel mensen actief! Ik begon de ouwe DutchGimpers een beetje saai te vinden maar vind het nu weer helemaal leuk.
Meeste online tegelijkertijd: 19! Dat is heel veel, op Dutchgimpers was het altijd hoogstens 6 of 7 (in mijn tijd iig)

Ook is de layout lekker fris en zijn er zoveel meer mogelijkheden. Op een paar bugs na vind ik de nieuwe website helemaal top.

Nu ga ik slapen, welterusten... ;)
Tips bij het posten van comments: http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php?topic=142.0
Doenskie
*

Offline awo13

• 61
Gepost op: 6 januari 2009, 22:19:20
Slaap lekkah!;) Ik ben ook weer actief geworden dankzij het nieuwe forum.
Gepost op: 8 januari 2009, 16:09:40
ik daarentegen ga niet meer op dutchgimpers komen.
Weet niet of er zijn die het jammer vinde XD maar jah...
vond dutchgimpers fantastisch omdat het niet echt was zoals de meeste forums..
en vond het iets gezelligs hebben. Dat vind ik hier niet meer terug.

dus mensen: Nog veel plezier met gimp en tot ziens!
*

Offline Ruby

• 173
  • Gimp Photoshop for Human beingns
Gepost op: 8 januari 2009, 16:10:48
Ben ook blij dat iedereen nu actief post. Brengt motivatie om zelf ook te gaan posten.
You live once, so rock till you stop
Gepost op: 8 januari 2009, 16:11:57
ik daarentegen ga niet meer op dutchgimpers komen.
Weet niet of er zijn die het jammer vinde XD maar jah...
vond dutchgimpers fantastisch omdat het niet echt was zoals de meeste forums..
en vond het iets gezelligs hebben. Dat vind ik hier niet meer terug.

dus mensen: Nog veel plezier met gimp en tot ziens!
Ik snap wel wat je bedoelt... Het was bij het oude forum wel anders, minder posts, maar wel vaak meer inhoud.
Gepost op: 8 januari 2009, 16:17:54
Die post explosie heeft toch voornamelijk te maken met de nieuwe site en zal vanzelf wel afzakken.
Het inhoud probleem was mij ook al een beetje opgevallen, sommige mensen zijn redelijk aan het 'spammen'.

Ik vind het jammer dingow en hoop dat je over een tijdje de situatie opnieuw evalueert ;)
Gepost op: 8 januari 2009, 16:27:26
Die post explosie heeft toch voornamelijk te maken met de nieuwe site en zal vanzelf wel afzakken.
Het inhoud probleem was mij ook al een beetje opgevallen, sommige mensen zijn redelijk aan het 'spammen'.

Ik vind het jammer dingow en hoop dat je over een tijdje de situatie opnieuw evalueert ;)
Het is inderdaad ook wel door de nieuwe site, dan is alles weer nieuw en daardoor leuker :) Is altijd zo met nieuwe dingen.
Gepost op: 8 januari 2009, 16:47:02
zijn dan wel veel mensen actief maar hoeft niet met het nieuwe forum te maken hebben ;) ik bijv ben meer actief omdat ik meer te reageren heb met het nieuwe forum heeft dat niet veel te maken omdat ik toch meer fan was van de oude (ben niet zown fan van wit, niet dat er iets mis is met het nieuwe) ook al kan dit dan inderect toch wel weer met het nieuwe forum te maken hebben. naja iig jmmr dat je weggaat dingow :'(
*

Aron

Gepost op: 8 januari 2009, 16:51:23
Jammer dat je weggaat Dingow >:(

Maar ik snap niet dat mensen binnen een week zo ineens vertrekken vanwege de nieuwe site, of je hem nu mooi vindt of niet, geef het een kans, wen eraan, en besluit uiteindelijk dat de nieuwe DG toch wel koel is ::)
Gepost op: 8 januari 2009, 18:45:23
Ik weet niet of ik moet geloven of je de echte dingow bent aangezien je maar 1 post hebt, maar als je het bent, dan tot ziens.
Tips bij het posten van comments: http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php?topic=142.0
Doenskie
Gepost op: 8 januari 2009, 20:32:52
Ik weet niet of ik moet geloven of je de echte dingow bent aangezien je maar 1 post hebt, maar als je het bent, dan tot ziens.

Hoeveel posts zou hij dan moeten hebben? Als hij niet met de nieuwe versie wil, gaat hij niet eerst 50 berichten posten... En wat zouden anderen er voor baat bij hebben om dingow te imiteren?
Gepost op: 8 januari 2009, 20:37:02

Hoeveel posts zou hij dan moeten hebben? Als hij niet met de nieuwe versie wil, gaat hij niet eerst 50 berichten posten... En wat zouden anderen er voor baat bij hebben om dingow te imiteren?
Daar heb je wel gelijk in. Maar ik dacht je weet maar nooit... op andere fora had je vaak dat mensen anderen gingen imiteren.
Doenskie
Gepost op: 8 januari 2009, 21:44:31
Tja, ik denk ook niet dat jij de echte doenskie bent, die zou  namelijk nooit van die vage dingen zeggen en in blauw posten :P
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 16 januari 2009, 17:40:26
^^ hahaha ^^

Ik post de laatste tijd ook minder, maar ik ben druk bezig met een nieuw spel te maken.

Cya
Inactief.
Gepost op: 17 januari 2009, 00:05:51
Vorige forum was ik niet echt actief,  :(
Dit forum ben ik een stuk actiever, :D