Tekst in Blender en met Python aangemaakt (dus variabel!)

  • 5 Reacties
  • 2580 Gelezen
*

Offline PKHG

  • 1011
Gepost op: 14 mei 2009, 08:01:17
Met Gimp alleen lijkt mij zoiets vrijwel onmogelijk:



Maar met Blender en een Python-script (van het WWW geplukt) en wat 'spots'  een 'plane' een 'camera' een fluitje van een cent.  :D
 

Peter
*

Offline jaapz

  • 391
Gepost op: 16 mei 2009, 21:15:47
Met een beetje wilskracht en een wat tijd ist wel te doen in Gimp :P Maar niet zo snel als in Blender ws.
Minder actief dan voorheen, drukdrukdruk :(
*

Offline PKHG

  • 1011
Gepost op: 17 mei 2009, 08:50:26
@jaapz
Zonder voorbeeld heb je wel en super voorstellingsvermogen nodig, om zoiets 3D met Gimp te creŽren, i.h.b. de correcte schaduwwerking zal je pas na .... lukken.
Peter
Gepost op: 17 mei 2009, 18:19:44
Ach ik gok dat het met blender voor de meeste mensen ook niet zo simpel is ;)

Maarre...heb je je achternaam expres verkeerd neergezet?
*

Offline PKHG

  • 1011
Gepost op: 17 mei 2009, 19:27:52
Ja, het is vanwegen www.petertregarg.host22.com ;-)
Peter
*

Offline jaapz

  • 391
Gepost op: 19 mei 2009, 13:19:03
Komop zo moeilijk is het ook niet, het duurt alleen heel lang. En je moet inderdaad een beetje 3d-inzicht hebben, maargoed. Die schaduwen kun je ook makkelijk maken gewoon door een of andere plugin te gebruiken, of een laag te blurren, vervormen, etc.
Zeker niet heel erg moeilijk.
Minder actief dan voorheen, drukdrukdruk :(