Forumgame: Steel de bunker

• 80 Reacties
  • 28251 Gelezen
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 15 mei 2009, 17:44:39
Ik klop aan, Blanco doet eventjes open, en ik leg uit, dat het niet MIJN kaars was, wat hij zo dacht.
We komen in gesprek, ik wordt uitgenodigd voor een borrel (we houden er beide van !), we gaan binnen een oude genever nuttigen ... en het is (tijdelijk, tot dat ik ... )

ONZE BUNKER
Peter
*

Aron

Gepost op: 15 mei 2009, 17:57:27
Aron komt aanlopen bij de bunker, ziet daar 2 stomdronken mensen(Blanco en PKHG) liggen. Sleept ze naar buiten, dropt ze ergens in een sloot. Neemt de bunker over en neemt ook één glaasje genever.
Geniet maar drink met mate.

MIJN BUNKER
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 15 mei 2009, 18:18:00
Notification: Enabled

Aron gaat slapen en de jenever begint al aardig te werken op zijn hersentjes. De alchohol had zich meester gemaakt en hij wist niet wat te doen dan nog een fles open te doen. Ik sluip naar binnen en ik dump hem in dezelfde sloot als PKHG en Blanco.

Aron, PKHG en Blanco zijn alledrie in dezelfde sloot (hopelijk komt er geen ruzie van)

Ik verstop de bunker in een andere dimensie in de hoop dat niemand mij daar komt zoeken.

MIJN BUNKER
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2009, 18:22:10 door bjarno »
Inactief.
*

Aron

Gepost op: 15 mei 2009, 18:44:16
JOUW BUNKER, ONZE SLOOT
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 15 mei 2009, 20:07:22
Ik roep Merlin ter hulp en biedt hem wat kijkglazen

aan, (daar hebben we de genever uit gedronken)
Bjarno had het perfecte glas in de kast staan, ik moest eerst oefenen en dat is bijna mislukt (na ja, er is toch noch iets wat op een glas lijkt geworden).

Hij kijkt in het lange smalle originel glas en kan niets ontdekken.
Dan kijkt hij in het rare kleine glas en begint te mijmeren:
Is dit de reden dat jullie in een sloot zijn beland? Bah, wie heeft dat dan gedaan!
Dat zal ik toch maar snel ongedaan moeten maken ...
Hokus Pokus Pilatus Pas, ik wil dat jullie daaruit komen! Komt er nog wat van?

Gelukkig, te spreuk was net sterk genoeg, op dat wij weer vaste boden onder de voeten hebben, tijd om te beraadslagen, hoe we dat met die 'andere' dimensie moeten oplossen ...

Komt tijd komt raad denken wij zo, dus eerst  maar eerst afwachten of iemand anders het voor elkaar krijgt ...
Peter
*

Offline admin

• 855
Gepost op: 16 mei 2009, 00:10:40
Na lang zoeken heb ik toch eindelijk de oplossing kunnen vinden.
Door middel van een zeer geavanceerd systeem met infraroodstraling en geluidsgolven heb ik ongeveer de locatie kunnen vinden waar zich iets van een bunker moet bevinden.
Maar helaas blijkt een mens niets met deze dimensie te kunnen doen, onze zintuigen kunnen er gewoon niets mee.
Maar gelukkig krijg ik onverwachts hulp van een voorbijgaande vleermuis die doormiddel van zijn sonarsysteem de bunker kan binnendringen en met zijn stank bjarno verjaagd.

Ik zet snel een groot hek om de plek van de bunker heen en zet er een groot slot op!
(door bijna niemand te openen, op enkele uitzonderingen na ;) )
*

Offline jaapz

• 391
Gepost op: 21 mei 2009, 11:37:01
Jaap zet zijn bril af en begint met laserstralen uit zijn ogen te schieten, hiermee schiet hij het hek kapot en jaagt hij Leendert (die schreeuwend als een speenvarken wegrent) uit zijn bunker. Daarna bevestigt hij een aantal raketmotoren van het nieuwste model, en een systeem waarmee telkens nieuwe brandstof uit de lucht word gehaald aan de bunker en na een heleboel eten ingeslagen te hebben (pizza's! xD) schiet hij de ruimte in, om infinite lichtjaren weg te vliegen en nooit meer terug te komen op aarde.

Nu voor eens en altijd MIJN BUNKER
Minder actief dan voorheen, drukdrukdruk :(
*

Offline jaapz

• 391
Gepost op: 22 mei 2009, 18:55:04
Wie heeft dit topic gesloten? Ik namelijk niet, iig niet bewust. En toch was hij wel gesloten.
Minder actief dan voorheen, drukdrukdruk :(
Gepost op: 22 mei 2009, 18:57:02
Ik vond het al een beetje lomp van je om het topic te sluiten nadat je zelf had meegedaan :P
*

Aron

Gepost op: 22 mei 2009, 19:26:28
Leendert had hem volgens mij gesloten om zo zijn bunker te beschermen, maar we kunnen dus weer verder.

Het leuke aan nieuwste modellen is natuurlijk altijd...... De afstandsbediening. Zo ook bij Jaap's raket, helaas had hij deze RC laten liggen bij de plek waar ooit de bunker stond.
Een simpele klik op uit-knopje en Jaap valt samen met de bunker weer vele lichtjaren naar beneden.
Terug op aarde schop ik Jaap uit zijn bunker en ga er weer in zitten met een grote voorraad bier, ik baricadeer de deur met de kratten en begin te eten aan de levensvoorraad pizza's van Jaap.

MIJN BUNKER
Gepost op: 22 mei 2009, 21:03:26
Leendert had hem volgens mij gesloten om zo zijn bunker te beschermen, maar we kunnen dus weer verder.

als je daar nu pas achter zou komen....

Ik leg een teddy beer voor het bunkertje van aron

MIJN BUNKER LOL
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 22 mei 2009, 22:34:40
Code: (php) [Selecteer]
if ($bunkerowner == 'Tomahowk')
{ $bunkerowner == 'Bjarno'; }

Of kortom mijn bunker.  8)
Inactief.
*

Aron

Gepost op: 23 mei 2009, 11:17:13
if($bunkerowner != 'Aron') $bunkerowner = 'Aron';

En zo is en blijft het MIJN BUNKER.
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 23 mei 2009, 13:12:41
Ik heb gedroomd en ik zag op eens dit licht: en het sprak tegen mij:  de  programma's daar ^^^^  deugen niet ... geen begin of end of waarmee ....
Ik laat je zien waar de bunker nu is en hij is 'onbewoond' dus ga maar
.

Zoiets laat ik mij natuurlijk niet twee keer zeggen dus

MIJN BUNKER
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2009, 13:14:15 door PKHG »
Peter
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 23 mei 2009, 18:23:57
if($bunkerowner != 'Aron') $bunkerowner = 'Aron';

En zo is en blijft het MIJN BUNKER.

Moet je wel een cron job pakken of iemand moet naar die pagina surfen XD

Ik ga naar de bunker van PKHG en ik schiet hem overhoop (er blijft enkel nog een schoen over) dus

MIJN BUNKER
Inactief.