startende auteur

• 2 Reacties
  • 1247 Gelezen
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 6 april 2009, 09:48:54
Voorstel:
Ik ben er voorstander van, dat bij de artikelen er EEN iemand is, die een beetje 'waakhond' speelt!

Dat kan de 'aanmaker' van een artikel zijn en of wie er zich geroepen voelt om ook het artikel (een tijkd lang) blijven volgen.

Dus met [--auteur:  ikke, jij ... --] helemaal boven of  onderaan toevoegen ... wie men zou kunnen aanspreken om het over  'verbeteringen' te hebben.

Mogelijkheden: PM .... maar dat is dan privé
Forum hier bij de artikelen een 'draadje' over ... starten en aldaar het hebben over ...

of als het om b.v. om Beginners.Les5 gaat, tijdelijk een commentbox gaan gebruiken (heb ik daar gedaan kijk maar!_

of afkijkend van de mediawiki een diskusssie pagina (met of zonder link) te gaan aanmaken
Dat doe ik dus nu als voorbeeld:  Diskussie:[[Beginners.Les5_discussie]] met als 'truc' gewoon achter de naam van de pagina _disscussie aanhangen. En daar dan de comment box zetten ...

Ik verhuis het comment van Les5 naar de discussie pagina ...

Meningen?
      Peter
Peter
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 6 april 2009, 19:21:38
De wiki is bedoelt dat iedereen deze kan aanpassen. Maar een apparte commentboxpagina lijkt met wel een goed (misschien tijdelijk) idee.
Inactief.
Gepost op: 6 april 2009, 21:48:00
Lijkt mij zeker handig ;). En volgens mij ben jij hier best geknipt voor, PKGH. Gewoon even Leendert een pm sturen, misschien lijkt het hem wel wat ;)
Tips bij het posten van comments: http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php?topic=142.0
Doenskie