(C) In plaatjes

• 8 Reacties
  • 3355 Gelezen
*

Offline jaapz

• 391
Gepost op: 3 april 2009, 16:24:56
Warg, it drives me crazy. Waar heb ik het over? Die overhuge (C) tekentjes in sommige plaatjes... Is het niet wat overdreven om dat in je plaatje te zetten, het verruineert je hele plaatje ongeveer, bovendien maakt het geen reet uit als er alleen heel groot (C) staat, aangezien je naam er niet bij staat.

Niemand anders die zich hieraan ergert?
Minder actief dan voorheen, drukdrukdruk :(
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 3 april 2009, 16:26:52
Wel zo zijn er een paar in de gallery en ik vind ze dan ook wel slechter.

http://www.23hq.com/photogroup/dutchgimpers/photo/3689690

Maar dat is dan weer de keuze van de kunstenaar/GIMPer/DutchGIMPer XD
Inactief.
Gepost op: 4 april 2009, 10:50:04
Tsja, als iemand er heel veel tijd in heeft gestoken kan ik het me wel voorstellen... al vind ik het ook erg lelijk.
Tips bij het posten van comments: http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php?topic=142.0
Doenskie
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 5 april 2009, 10:29:26
In mijn huidige project staat er ook een aanwijzing dat ik het gemaakt heb (Made by Bjarnovikus)  maar deze is ingewerkt met de rest. Ik zal (als het af is) hier nog een link plaatsen maar momenteel is die nog te veel in WIP.
Inactief.
*

Offline jaapz

• 391
Gepost op: 5 april 2009, 11:13:32
Tsja, als iemand er heel veel tijd in heeft gestoken kan ik het me wel voorstellen... al vind ik het ook erg lelijk.
Maar dan nog, dan heeft alleen een hele grote (C) nog geen nut hoor :P Dan kan iedereen alsnog dat ding kopieren en zeggen dat hij/zij het heeft gemaakt, aangezien er niet in het plaatje staat van WIE de copyright is. >.<

Maargoed ik heb niks tegen een kleine copyrightmelding maar om het nu zo ongelovelijk groot te doen... :P
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 5 april 2009, 11:15:22
De beloofde link

(Staat linksboven in het "HTML-documentje")
Inactief.
Gepost op: 5 april 2009, 18:02:00
Maar dan nog, dan heeft alleen een hele grote (C) nog geen nut hoor :P Dan kan iedereen alsnog dat ding kopieren en zeggen dat hij/zij het heeft gemaakt, aangezien er niet in het plaatje staat van WIE de copyright is. >.<

Maargoed ik heb niks tegen een kleine copyrightmelding maar om het nu zo ongelovelijk groot te doen... :P
Haha daar heb je wel gelijk in :p als je 'antirip' tekst over je plaatje maakt is het wel dom als je niet je eigen naam erbij vermeld ;).
Tips bij het posten van comments: http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php?topic=142.0
Doenskie
*

Offline ixy

• 118
  • Call me when this forum wakes up.
Gepost op: 7 april 2009, 21:08:10
Ja, ik erger me vreselijk aan tutorials die de voorbeelden verzieken door er ANTI RIP door heen te zetten... Of tutorials waarvan de helft bestaat uit ANTI RIP!  >:(
*

Offline jaapz

• 391
Gepost op: 9 april 2009, 16:16:19