Poll

Is dit (zie onderaan) een mooie tijdelijke dg banner en zo ja , wil je hem dan ook op de site?

Ja, maar niet op site
3 (60%)
Ja, wel op de site
0 (0%)
Nee
2 (40%)

Totaal aantal stemmen: 5

Nieuwe tijdelijke banner

• 6 Reacties
  • 4256 Gelezen
*

Offline dilophodd

• 255
  • met een "H" tussen "p" en "o" en DD aan het eind.
Gepost op: 5 januari 2009, 18:59:21
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 5 januari 2009, 19:01:29
Zeer mooi, gebruik gemaakt van Blender voor de letters?

Doch gekozen voor liever niet op de site omdat dit nogal raar kan worden, probeer eens zelf op de site te plaatsen. Ik denk dat het niet zo mooi wordt omdat jouw banner onderaan donker is en de pagina zelf is dan wit.
Inactief.
Gepost op: 5 januari 2009, 19:04:26
Sorry, maar ik vind hem zelf niet echt mooi. Hij is te druk qua kleuren, niet echt serieus, toch naar mijn smaak qua achtergrond met die brushes iets te simpel. en ik vind hem zelf niet mooi 'lopen' (geen idee hoe je dat moet zeggen). Voor mijn part niet dus, ik vind zelf het idee met de beste kunstwerken beter.
Gepost op: 5 januari 2009, 19:07:26
Ik denk dat het niet zo mooi wordt omdat jouw banner onderaan donker is en de pagina zelf is dan wit.
Persoonlijk vind ik dat niet echt een goed argument, aangezien er een menubalk tussenzit die 'breekt'.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat iets natuurlijk evengoed niet hoeft te passen.

Ik vind de letters leuk gedaan, maar te druk qua kleur.
Gepost op: 5 januari 2009, 19:38:14
ik vind het een te weinig proffesionele look hebben, sorry
*

Offline awo13

• 61
Gepost op: 5 januari 2009, 20:19:46
Ik vindt em leuk, maar niet geschikt voor deze site.
Gepost op: 6 januari 2009, 15:44:03
Sorry, maar ik vind hem zelf niet echt mooi. Hij is te druk qua kleuren, niet echt serieus, toch naar mijn smaak qua achtergrond met die brushes iets te simpel. en ik vind hem zelf niet mooi 'lopen' (geen idee hoe je dat moet zeggen). Voor mijn part niet dus, ik vind zelf het idee met de beste kunstwerken beter.

de 'flow' vind je niet lekker.

Ik vind het een mooie banner aleen de letters vind ik wat minder en hij past naar mijn mening niet goed bij de site.
Tips bij het posten van comments: http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php?topic=142.0
Doenskie