ik kan resythesizer niet installeren

• 1 Reacties
  • 272 Gelezen
Gepost op: 28 maart 2021, 16:34:48
Ik gebruik ubuntu 20.04. hierbij zit het pakket van GIMP 20.1 al in geprogrameerd.

Nu wil ik resynthesizer installeren in GIMP maar krijg deze niet ge´nstalleerd zowel niet via de map Plug in bij het menu voorkeur in gimp als via terminal.
Ook heb ik het geprobeerd via mijn bestanden maar gaat ook niet (ik geraak in een 3-tal mappen maar er zijn er normaal een 6-tal).
Voor de terminal heb ik eerst resynthesizer gedownload en uitgepakt. Hierna heb ik de terminal geopend en het commando sudo apt install resinthesizer.
vraag nadien mijn wachtwoord en na het ingeven van mijn wachtwoord start hij maar geeft aan dat hij de map niet vindt.
Wat moet ik doen?
*

Offline E. Sullock Enzlin

• 2573
  • Soms moet je geluk hebben
Gepost op: 29 maart 2021, 17:07:12
De resynthesizer plugin installeer je niet via sudo apt veel te moeilijk ;D. Het moet nog moeilijker zie hier: https://github.com/bootchk/resynthesizer

Nu staat me iets bij, maar hou me te goede, dat er iets is met de resynthesizer plugin in de nieuwe Gimp (v2.10.xx). Er zou iets niet werken maar nou moet ik gaan zoeken. Helaas heb ik de plugin niet werkend op 20.04 met Gimp 2.10.22.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin