(Dringend) hulp gezocht voor het maken van een simpele/kleine animatie.

• 3 Reacties
  • 1312 Gelezen
Gepost op: 30 augustus 2015, 15:55:10
Hallo allemaal,

Ik heb nu al een paar dagen GIMP, maar hoe goed ik het ook probeert, ik snap gewoon niet hoe ik een animatie moet maken in GIMP. Ik heb tutorials gekeken, handleidingen gelezen etc.

Het punt is dat ik een animatie wil maken van een figuur, die animatie bestaat uit 6 verschillende afbeeldingen.
Ik heb het al met simpele programma's geprobeerd, maar dan was dit mn beste resultaat: https://imgflip.com/gif/q95jj

Dit ziet er dus niet uit, en een maat van me die vertelde dat dat komt omdat de afbeeldingen niet allemaal even groot zijn in de animatie.

Om een heel verhaal klein te maken:
De animatie lukt mij niet, dus de vraag is of iemand mij hierbij kan helpen.

Natuurlijk weet ik dat 'helpen' niet vanzelfsprekend is, dus sta niet verlegen om een tegendienst te vragen. (Dat mag van alles zijn)

Tot slot:
Ik ben nu al een paar weken bezig met deze kleine animatie dus het zou echt verschrikkelijk fijn wezen als iemand deze voor mij wilt maken of helpen.
Nogmaals, ik heb dus echt totaal geen verstand van GIMP, helaas...

Voor de nieuwschierigen die zich afvragen waar ik het voor nodig heb; ik heb het nodig voor een YT kanaal.

Vriendelijke groet,
Rutger den Hertog

« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2015, 16:19:17 door KaMRemakefan »
Gepost op: 18 september 2015, 20:02:37
Dit ziet er dus niet uit ...
De hakker schuift door het beeld. Daar moet je iets aan doen. De voeten moeten op dezelfde plaats blijven en inderdaad wordt de afbeelding dan groter.
*

bluez

Gepost op: 18 september 2015, 22:03:33
Als je mij de beelden bezorgt, wil ik de animatie wel voor je maken in Gimp, Ik stuur je dan het .xcf bestand door zo zie je hoe het moet.
Gepost op: 19 september 2015, 17:48:30
Op elk beeldje heeft die vent een andere kleur broek aan.
Bovendien is de breedte van het figuurtje op alle beelden anders.
Ik heb er maar iets van gemaakt.
voor en na:

« Laatst bewerkt op: 19 september 2015, 17:55:12 door Nutello »