het gimp hoekje van gimper47

• 532 Reacties
  • 121963 Gelezen
Gepost op: 5 mei 2015, 02:53:34
De laatste is mooi gelukt. Het lijkt wel op een andere planeet!
 ;)
Gepost op: 7 mei 2015, 13:20:18

een onrealistische afbeelding,dat is eens wat anders :) ;)
Gepost op: 9 mei 2015, 21:02:58
Leuke afbeelding en onrealistisch zeker. Ik neem aan dat het kasteel bovenop de auto had moeten staan? Nu staat deze achter de auto.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 26 juni 2015, 17:23:43
*

Offline FransR

• 1739
Gepost op: 27 juni 2015, 07:11:26
Ik was laatst aan het eten bij een chinees en naast ons tafeltje stond een dergelijk aquarium: geen planten, rotsen of een achtergrond.
Wel waren de vissen wat rustiger, maar het is een verrassend leuk "filmpje". De boomschors heeft iets te zware randen. Mooie kleuren hebben die vissen en die luchtbelletjes, heel mooi.
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 27 juni 2015, 11:57:33
Ik was laatst aan het eten bij een chinees en naast ons tafeltje stond een dergelijk aquarium: geen planten, rotsen of een achtergrond.
Wel waren de vissen wat rustiger, maar het is een verrassend leuk "filmpje". De boomschors heeft iets te zware randen. Mooie kleuren hebben die vissen en die luchtbelletjes, heel mooi.

dat de vissen normaal gezien rustiger zwemmen weet ik wel maar dan moet ik dubbel zoveel prentjes maken en loop ik het risico dat de animatie te zwaar word.
de binnenkant van de boomschors heeft een donkere schaduw speciaal om het effect voor de dikte van de schors na te bootsen.
Gepost op: 7 januari 2016, 16:56:52

dat de vissen normaal gezien rustiger zwemmen weet ik wel maar dan moet ik dubbel zoveel prentjes maken en loop ik het risico dat de animatie te zwaar word.
de binnenkant van de boomschors heeft een donkere schaduw speciaal om het effect voor de dikte van de schors na te bootsen.

oh shit ik up nu een oud topic maar ik wil toch even iets over de vis animatie zeggen.
Je heb het erover dat je vis animatie te zwaar wordt als je ze langzamer laat zwemmen. Je zult inderdaad meer lagen moeten toevoegen, enkel op dit moment is je animatie 5 zwaarder/groter als hij hoeft te zijn. As je de optie "optimaliseren (voor gif)" gebruikt krijg je, zonder dat je achteruit gaat in kwaliteit een veel kleiner bestand. Simpel weg doordat je dan niet elke frame helemaal opslaat, maar alleen het deel dat wijzigt ten opzichte van je vorige frame.
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

Gepost op: 9 januari 2016, 15:26:24
Kijk dat is eens een gouden tip. :o
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 31 juli 2016, 17:21:52

Gepost op: 31 juli 2016, 20:28:08

Gepost op: 1 augustus 2016, 14:35:52
Twee mooie prenten Gimper47  :D
Gepost op: 1 augustus 2016, 18:59:13
Twee mooie prenten Gimper47  :D
dank u nutello
Gepost op: 1 augustus 2016, 19:05:07
wat is er mis,of doe ik wat verkeerd.
ik wil de tekstgrootte en kleur aanpassen met een smiley erbij maar niks werkt,ik kan alleen de tekst plaatsen.
ik werk met windows 10
Gepost op: 2 augustus 2016, 10:25:41

*

Offline FransR

• 1739
Gepost op: 2 augustus 2016, 13:33:07
Wat er mis is weet ik niet, maar los daarvan zien je werken er weer als vanouds fantastisch uit. Om jaloers op te worden.
Wat je wilt, dat kun je!