Mijn creaties

• 176 Reacties
  • 46923 Gelezen
Gepost op: 30 juni 2013, 02:30:08

Een soort van pop art achtig idee.
.

*

Offline tomatito

• 1228
Gepost op: 30 juni 2013, 07:46:51
Leuk gedaan! Heb je die ŽdameŽ zelf omgezet naar vector (effect)? In het haar had je misschien iets meer kleurvlakken kunnen verwerken. Nu is alles 1 kleur.  Tekst is origineel door het zo te verdelen over 4 afbeeldingen. Ik had het patroon in het gezicht alleen in de BG gedaan. Precies andersom dus.
*

Offline FransR

• 1736
Gepost op: 30 juni 2013, 07:51:54
Grappig idee om die tekst zo te verdelen.
Leuk dat de verschillende kleuren geen invloed hebben op de uitstraling van het gezicht.
De kleur van de teksten vind ik ietsje verkeerd, passen net niet bij de kleuren van elk plaatje.

Maar samengevat: leuk werk en dat op dit tijdstip van de nacht.....
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 30 juni 2013, 13:31:23
Alles uitgelijnd en overgetekend van een foto :P Ben het met jullie eens, het haar was moeilijk te doen omdat het zo krullerig is dus dat heb ik uiteindelijk opgegeven. En de kleur tekst had idd (vooral links onderin) beter kunnen matchen met de AG kleur.

Bedankt voor de feedback! :)
.

Gepost op: 15 februari 2015, 18:05:32
Lang niet meer gereageerd maar ik ben wel nog bezig geweest met gimpen :) Voor mijn vriendin heb ik een voorblad gemaakt voor haar profielwerkstuk. Dat profielwerkstuk gaat over de invloed van Graffiti in de Syrische revolutie. Om te beginnen zei ze mij al dat bij het woord Graffiti 2 ff'en horen. Dat moet ik dus nog aanpassen. Verder was ik benieuwd naar jullie mening :)

.

Gepost op: 15 februari 2015, 18:12:38
Dit is ook een nieuwe creatie met dezelfde soort stijl. Ik vind het namelijk erg leuk om met deze stijl te werken ;D Maar... Hoe noem je zoiets? Zelf weet ik het namelijk niet :-[

Gemaakt voor de lol:

Ik ben niet zo tevreden over de raket (te klein en te snel gemaakt) maar ik heb het projectje achter mij gelaten.
.

Gepost op: 15 februari 2015, 18:15:37
Ohh en die hand.. Vreselijk ik weet het. Ik weet niet wat het is maar ik kan GEEN handen maken! ???
.

Gepost op: 15 februari 2015, 22:01:07
Wat is er mis met die hand ??? Ik vind hem wel goed gelukt. Overigens ook de rest, het is een tekening daarin heb je alle vrijheid. Soms is wel leuk om tegen de gevestigde orde in te gaan.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 15 februari 2015, 23:40:20
Nou.. Het ergste is dat ik er maar een handschoen omheen heb gedaan omdat het er vreemd uit zag.. :-[ Ik kan gewoon geen handen maken :P Op de een of andere manier leiden ze altijd alle aandacht af van de afbeelding.
.

*

Offline tomatito

• 1228
Gepost op: 16 februari 2015, 08:34:55
The Jippes is back!

Het valt een beetje buiten mijn smaak maar ik vind het toch goed gemaakt. Heb je alles zelf getekend? In dat geval goed gedaan. Welk programma? Zijn het vectors? En heb je een tekentablet gebruikt? 
Gepost op: 16 februari 2015, 20:26:00
Alles is met gimp gemaakt. En ik heb eigenlijk bijna alleen de paden tool en fill-in tool gebruikt  :P Alles is dus in principe zelf getekend :) Behalve de BG van het heelal met planeten.

En had ik maar een tekentablet haha :p

Fijn om terug te zijn!
.

*

Offline Josfotografie

• 12
  • Werk steeds met geduld.
Gepost op: 3 april 2015, 12:15:38
Misschien wat lesjes of tuts op net zetten