Mijn creaties

• 176 Reacties
  • 46922 Gelezen
Gepost op: 5 april 2013, 18:11:10
Dat ziet er goed uit, maar pictogrammentaal is niet echt iets voor mij hoewel het zeer functioneel kan zijn. Schijnt iets van de laatste tijd te zijn ;D

De SIG (en waarschijnlijk ook meerdere organisaties) probeert dat er inderdaad in te brengen in de zorg, vandaar ook de DVD ;P
.

Gepost op: 8 april 2013, 21:21:37
Vandaag gemaakt voor een presentatie van school. Het moet een ingerichte "kattenkamer" voorstellen. Ik moest voldoen aan een aantal regels.

.

Gepost op: 10 april 2013, 12:01:45
Kun je iets uitgebreider zijn: wat voor regels, waarover gaat de presentatie, etc. Een klein achtergrond verhaaltje zal verhelderend werken.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 10 april 2013, 15:58:02
Voor de opleiding dierenverzorging ;)
- Er moest 1 kattenbak meer zijn dan het aantal katten (4)
- Er moest een raam in zitten.
- De kamer moest 3m2 zijn met de kortste zijde 1m.
- Minstens 1 watervoorziening.
- Voor elke kat een ligplek van minimaal 0,20-0,30cm

En nog wat regels waar ik me verder in moet verdiepen heb ik vandaag gehoord :P Mara nu weten jullie wel wat je sowieso nodig hebt voordat je een kat aanschaft! :P
.

*

Offline tomatito

• 1228
Gepost op: 10 april 2013, 16:21:35
Ziet er goed uit. Waar Gimp al niet goed voor is ;)

Als je veel met vormen werkt zou je ook Inkscape eens kunnen gebruiken. Eventueel in combinatie met Gimp voor bv de textures (plasma?) die je hebt gebruikt in deze plattegrond .
Gepost op: 10 april 2013, 16:52:20
Texyures heb ik gedaan met de airbrush, maar plasma zou inderdaad ook een mooi effect hebben gegeven :) Heb inkscape wel op mijn computer staan maar nog nooit echt goed gebruikt :-[
.

*

Offline tomatito

• 1228
Gepost op: 10 april 2013, 19:35:18
Citaat
Texyures heb ik gedaan met de airbrush

Zo heeft iedereen dus zijn/haar manier  ;D Ik had dat zelf nooit bedacht. 

Inkscape ´moet´ je echt eens proberen. Je kant heel erg snel objecten/vormen maken en in een volgorde plaatsen. En natuurlijk oneindig schalen zonder kwaliteitsverlies.

(PS. Had je een goed cijfer?)
Gepost op: 10 april 2013, 21:54:13
Ik was ziek Dinsdag, dus heb hem niet kunnen inleveren! :P Maar volgende week kan ik hem wel inleveren ;)

Hmm misschien moet ik me toch eens gaan verdiepen in Inkscape... vooral het schalen klinkt verleidelijk ;D
.

Gepost op: 11 april 2013, 16:24:54
Voor de opleiding dierenverzorging ;)
- Er moest 1 kattenbak meer zijn dan het aantal katten (4)
- Er moest een raam in zitten.
- De kamer moest 3m2 zijn met de kortste zijde 1m.
- Minstens 1 watervoorziening.
- Voor elke kat een ligplek van minimaal 0,20-0,30cm

En nog wat regels waar ik me verder in moet verdiepen heb ik vandaag gehoord :P Mara nu weten jullie wel wat je sowieso nodig hebt voordat je een kat aanschaft! :P
Ha nou gaat het plaatje wat meer leven. Maar ik schaf niets aan voor een kat hoor. Kattebak is de tuin van de buren of de WC (ja je leest het goed dat kun je een kat leren), kamer is de woonkamer, ligplek is aan mijn voeteneinde, water- en eetvoorziening is een bakje van het servies. ;D
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 11 april 2013, 22:05:47
Precies hetzelfde als de dieren hier thuis hoor :P Ik denk dat niemand de officiele regels gebruikt nog kent ;)
.

Gepost op: 10 juni 2013, 17:48:24
.

*

Offline tomatito

• 1228
Gepost op: 10 juni 2013, 20:57:04
Ziet er goed uit. Maar om er echt iets over te kunnen zeggen is het handig als je je uitgangsmateriaal/foto laat zien.
Gepost op: 10 juni 2013, 21:16:20
Dit is het prigineel: ;)

.

*

Offline tomatito

• 1228
Gepost op: 10 juni 2013, 22:19:51
Met het origineel erbij vind ik nu dat het echt heel erg slecht is gedaan. Grapje  ;D

Een hele verandering. Hoe heb je dit gedaan... met een (radiaal) gradient?

Gepost op: 10 juni 2013, 22:37:58
Eerst een (full-spectrum oid) gradient, toen draaien en knijpen en die laag toen over de foto gelegd. Het origineel heb ik ook wat met de curves van de kleuren gespeeld tot het wat donkerder was en wat meer contrast had. Best simpel eigenlijk :P

Edit: En verscherpt, maar dat is amper te zien eigenlijk :P
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2013, 22:48:54 door The Jippes »
.