Info over zoeken in de Artikeln

• 9 Reacties
  • 2418 Gelezen
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 21 januari 2009, 14:55:19
Het zoeken in de Artikelen en op het Forum zijn twee verschillende dingen.
Klik op Home en dan is er voor de Artikelen het zoek-commando te vinden, namelijk beneden rechts!
Je krijgt dan ook een lijst met links (indien gevonden) en  anders: na ja, probeer het maar  :).
Peter
*

Offline wowo

• 51
Gepost op: 21 januari 2009, 15:13:50
Klik op Home en dan is er voor de Artikelen het zoek-commando te vinden, namelijk beneden rechts!
Het lijkt erop dat je eerst de zoekfunctie moet zoeken. :D
Een verbeterpuntje voor de Site Leendert. ;)
Of aparte zoekfuncties (Zoek in forum, zoek in artikelen) of een algemene zoekfunctie waar je kunt aangeven waarin je wilt zoeken.
Leendert ik benijd je niet, deze site zal wel een enorme klus zijn.
*

Offline Ruby

• 173
  • Gimp Photoshop for Human beingns
Gepost op: 21 januari 2009, 15:25:21
Mmm een zoek functie zal niet makkelijk zijn om zo even toe te voegen. Zijn meestal ingewikkelde dingen waar lang over is gedaan. Maar leendert kan alles ;P
You live once, so rock till you stop
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 21 januari 2009, 15:36:54
Ik heb site's gewoon google zoeken zien gebruiken. Als je je site bij google hebt staan kun je je aanmelden voor extra diensten zoals een 404widget (errorpagina) maar ook een code waarmee je op de site kunt zoeken.
Inactief.
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 21 januari 2009, 15:46:49
Forum en Wiki zijn twee verschillende projecten ... die samenvoegen  t.a.v. zoeken lijkt mij, indien ueberhaupt mogelijk, vermoedelijk een hele klus, dus NIET doen!
Gewoon voor beginners uitleggen dat er twee systemen worden gebruikt, die er als 'een' uitzien maar niet zijn.
Indien men bedoeld de Zoek Naam in de menuregel van het Forum misschien Zoek(inForum) of zo zou hernoemen ... lijkt mij makkelijk

En het zoeken op de home pagina (dus de start van de Wiki!) een meer prominente plaats  met vermelding van 'in de Artikelen' ..., lijkt mij ook makkelijk.
Peter
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 21 januari 2009, 16:30:18
Inactief.
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 21 januari 2009, 17:16:59
Peter
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 21 januari 2009, 18:01:09
Spijtig :( Is dit nergens te enabelen?
Inactief.
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 21 januari 2009, 18:05:02
Oh wat heb ik slecht gekeken...
Bij elke wiki-pagina staat onderaan: zoeken (en dat is in de wiki!)

so sorry (domme Peter [soms])
Peter
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 21 januari 2009, 18:44:08
De code die ik geef kan eventueel geplaatst worden bij zoeken op de wiki (Dit is een appart "artikel"). Leendert, ik heb je de gallery zien doen in HTML, <iframe ..., Zou dit dan ook niet moeten lukken?
Inactief.