Mijn sigs

• 7 Reacties
  • 2860 Gelezen
*

Offline Bloody

• 185
Gepost op: 8 september 2011, 15:58:34
Ik maak er niet zo veel meer maar hier zijn ze dan:

Voor een SOTW op een ander forum:

Een beetje in dezelfde stijl als de vorige:
« Laatst bewerkt op: 9 september 2011, 20:53:38 door Bloody »
*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 9 september 2011, 00:18:23
Ik vind hem wel wat hebben!

Je render combineert mooi met de background. Ook leuk dat je de letters SOWT in graffiti style hebt gedaan. Dacht in eerste instantie dat de letters in de muur stonden. Misschien zijkantjes blurren/donkermaken. En een mooie lichtinval. Ik vind hem wel wat uit balans: rechts is meer te zien/beter gevuld dan de linkerkant. In ieder geval (naar mijn mening) 1 van de betere sigs op dit forum. Zou graag meer van je zien.

:D Tomatito.

PS. Commentje terug op mijn Zlatan of Kuijt sig (?): http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php/topic,1450.45.html  Zou leuk zijn.
Gepost op: 9 september 2011, 23:01:57
Vind de eerst nice. mooie kleuren, leuk geblend. Wat was het thema? van de sotw?

(zal morgen wel iets meer zeggen, heb nu niet zoveel tijd)
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 9 september 2011, 23:52:15
De 2e sig vind ik mooier dan je 1e. De focal/render trekt meer de aandacht. De letters vind ik wel erg sober daar had je wel meer mee kunnen doen (naar mijn mening dan). En ik weet niet goed hoe je dat zegt maar het gezicht - kleur hiervan - oogt wat dunnetjes. Uit hoeveel lagen bestaat je render: 1 of meerdere? Het formaat van je sigs vind ik ook wel redelijk klein. ´Nou ja´... verder gewoon een mooie sig

:D Tomatito.

*

Offline Bloody

• 185
Gepost op: 10 september 2011, 09:47:16
Tja ik hou meer van het kleine formaat :)
Gepost op: 10 september 2011, 19:52:25
Ik vind de 1e sig het mooist.
De 2e vindt ik op een of andere manier drukker ogen van sig 1 en ik vindt die twee zwarte randjes er niet bij passen. Sig 2 straalt niet iets bijzonders uit.

Sig 1 vindt ik erg goed ingeblend, alleen de render had wel iets groter gemogen, zodat de focus er meer op zou komen. Ook hier vindt ik de zwarte rand links er niet bijpassen.

( tomatito doet dit ook altijd dus..) misschien een reactie op mijn nieuwe remake van Mona??.
Zou erg leuk zijn ;).

- Ah, there she is :).

- must been some reason.
*

Offline Caroline

• 312
  • Imagination has no limits.
Gepost op: 19 september 2011, 20:44:54
niet mijn stijl,
maar op één of andere manier toch mooi ;)
ava by me
sig by sam
Gepost op: 26 september 2011, 08:46:00
okey
ik vind dit dus gwn heeel mooi helemaal mijn stijl
goeie text
mooie uuhm clipping mask
gwn een heel mooi sigje maak er meer van wat mij betreft