2 foto's naast elkaar plakken op bestaande achtergrond

• 2 Reacties
  • 2415 Gelezen
*

Offline cathy

• 25
Gepost op: 8 augustus 2011, 16:21:01
Goedemiddag,

Ik probeer 2 foto's, die ik al bewerkt, verkleind en geschaald heb naast elkaar te plakken op een achtergrond.

Steeds als ik met een 2 e foto begin, nadat de eerste foto gelukt is ben ik een deel van de reeds geplaatste foto kwijt en kan ik tevens alles verschuiven, maar krijg ik niet de 2 foto's zoals ik graag wil naast elkaar.

Wat doe ik verkeerd, of moet ik eerst , na het plaatsten van de eerste foto, opslaan en kan ik dan pas verder ??

Dank voor jullie antwoord
*

Offline tomatito

• 1228
Gepost op: 8 augustus 2011, 19:18:08
Mijn eerste gedachte: is je achtergrond niet kleiner dan het formaat van de foto's samen?

En misschien is die 2e foto wel gewoon breder en/of hoger dan je achtergrond (?). In dat geval mis je altijd een stuk van je foto. Die valt er gewoon buiten en is dus niet zichtbaar.

Anders even je vraag wat verduidelijken.

:D Tomatito.
*

Offline cathy

• 25
Gepost op: 12 augustus 2011, 09:17:56
dank voor je antwoord, Tomatito.
Nee, de achtergrond is niet kleiner dan de 2 foto's samen, want die heb ik al verkleind, zodat ze er naast elkaar in kunnen passen en er dan nog  achtergrond ruimte  over is.

Wat wel gebeurd is dat je het canvas weer kunt zien als ik ze naast elkaar plaats, dus ja ik weet het niet. Ik heb er nu maar 1 foto ingeplaatst, maar opgelost heb ik het niet.