Mystical clouds + NIEUW WERK

• 5 Reacties
  • 2730 Gelezen
*

Offline Bloody

• 185
Gepost op: 7 augustus 2011, 19:04:01
Het is al weer even geleden dat ik nog iets maakte maar ik kreeg plots een idee en dit is het resultaat.

klikken voor groot formaat ;-)

Nog een nieuwe aan toegevoegd. Gemaakt met de pentool en een foto van op reis in Zweden!

Wat denken jullie?
« Laatst bewerkt op: 7 september 2011, 21:56:47 door Bloody »
Gepost op: 11 augustus 2011, 00:16:36
Vindt hem echt heel mooi gelukt en er hangt idd een mystieke sfeer.
Vindt alleen de letters jammer.
Ik had ze niet gedaan of een ander lettertype, want deze vindt ik er niet echt bij passen en geeft teveel attentie, waardoor het andere wat meer wegvalt.
En het gaat uiteindelijk om de wolken ;).
Dus ik had geen of een meer mystieke/dromerige lettertype gedaan ;).

Maar wel erg mooi gedaan. 

- Ah, there she is :).

- must been some reason.
*

Offline FransR

• 1753
Gepost op: 11 augustus 2011, 07:08:46
Heel mysterieus inderdaad. Mij stoort dat gedoe er rondom, de reclame, de symbooltjes, enzovoort.
Waarom plaats je hem niet gewoon hier op het forum, dan is alle ballast weg en is het mooier om te zien.

Die tekst is wat erg opdringerig neergezet. Als het bijvoorbeeld een voorblad is van een kalender dan is het weer net iets te klein.
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 11 augustus 2011, 09:53:17
Ik ben ook niet gek van de tekst, maar vind het verder een mooi plaatje :)
*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 11 augustus 2011, 10:16:22
Citaat
Ik ben ook niet gek van de tekst, maar vind het verder een mooi plaatje

Is ook mijn mening. De tekst ziet er ook wat gehaast/snel gemaakt uit (?). En de randen zijn wat hard... verzachten met een laagmasker/splatterbrush... ik noem maar wat.

Krijgen we nog meer werkstukken van je te zien? Hoeven we niet naar Devianart   ;D

:) Tomatito.

*

Offline Bloody

• 185
Gepost op: 14 augustus 2011, 13:55:44
Bedankt voor de tips :)

Ik ben wel nog van plan om dingen te maken maar ik doe tegenwoordig enkel iets als er me iets te binnen schiet. Ik ga niet zo actief meer op zoek naar ideeŽn.

En ik wou gewoon de kleine versie zetten want ik dacht dat het anders te groot zou zijn, maar ik wist niet dat je naar photobucket gelinkt zou worden.