Uit oud maak nieuw

• 3 Reacties
  • 1747 Gelezen
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 24 juni 2011, 08:48:12
Er was gisteren iemand, die na een jaar wilde weten waar Restore.py vandaan komt ...
na ja, was zo te vinden ...

Omdat ik mij PC, HD was min of meer kapot, nieuw moest inrichten was mijn Gimp zonder PythonFu ;-(

Dus dat eerst in orde brengend, zoeken waar Restore.py (op den nieuw ingerichte PC) moest komen te staan en ja het werkt weer!

Daarvoor heb ik nu deze link aangemaakt: http://www.petergragert.info/pmwiki/pmwiki.php/GimpFu/GimpFu

Eigenlijk zou dat in de Artikelen terecht kunnen/moeten(?) komen.
(Vraagje aan de admin, wie doet dat nu? Werkt Attach:plaatje.jpg en met hoeveel KB in Artikelen?
Te lui om het te proberen)
Peter
Gepost op: 24 juni 2011, 09:13:45
Er zijn meerdere van dit soort plugin's en tutorials, maar dit ziet er goed uit. Zelf heb ik nog dia's van ruim 50 jaar geleden en die heb ik ook gerestaureerd.
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2011, 12:39:54 door E. Sullock Enzlin »
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 24 juni 2011, 10:16:17
Ja, dat komt, omdat er flink wat wiskunde is ingebouwd ...
Peter
Gepost op: 24 juni 2011, 12:46:26
Nee hoor gewoon optellen.. ;)

Als je weet wat voor materiaal (kleurverschuiving is materiaal afhankelijk) je hebt, Kodak..Agfa..etc en type, dan zijn er standaard ORC's tenminste er staat mij iets van bij dat dat zo heette. Ik had ergens een mooie site gevonden hoe je dat zeer precies kon doen maar ja dat optellen gaat gewoon door behalve je geheugen dat telt af  ;D
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin