vooruitgang!

• 15 Reacties
  • 6160 Gelezen
Gepost op: 2 juni 2011, 21:28:27
Ik ben zelf de laatste tijd niet meer echt actief geweest, mede omdat ik min of meer gestopt ben met het maken van signatures, maar ook omdat het hier nogal stil was. MAAR, laatst bekeek ik de statistieken nog eens, en wat blijkt, de DutchGIMPers beginnen het goed te doen :)

Je ziet het, een opmerkelijke vooruitgang qua 'berichten' en dubbel zo veel 'maximum gebruikers online tegelijk'

Dat zijn toch indicators dat de dutchGIMPers back zijn hé ? :)
Cogito ergo sum.
Gepost op: 2 juni 2011, 22:26:38
denk dat het vooral een vooruitgang is van tomatito creativiteit ;D
en PKHG had ook een paar leuke dingetjes gepost...

Als we gewoon allemaal meer maken komen er ook meer posten...
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

*

Offline FransR

• 1703
Gepost op: 3 juni 2011, 08:21:13
De statistieken bewijzen mij niet echt veel.

De laatste maanden zijn er maar een 6-tal, laten we zeggen 10, leden aktief.
De forumbeheerder is al bijna 2 maanden niet meer on-line geweest.

Het is waar wat je zegt: we moeten meer maken en ook meer artikelen schrijven/vertalen.
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 3 juni 2011, 10:32:05
Ik kan me tijden herinneren dat er hier in een week misschien 1 topic geopend werd ...
Maar dat van leendert (hem bedoel je toch?) dat wist ik niet.
Cogito ergo sum.
*

Offline FransR

• 1703
Gepost op: 3 juni 2011, 13:13:53
Ja ik bedoel Leendert. Maar niets kwaads over hem, hij is waarschijnlijk heel erg druk met zijn studie en heeft eigenlijk helemaal geen tijd voor de site.
Hij vertrouwt erop dat we samen de site netjes en goed houden.
En dat lukt ons aardig, toch?
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 3 juni 2011, 14:15:09
Zeker zeker, alleen jammer dat men gimpgevoel weg is :/ Ik ken al zijn geheimen, maar de creativiteit blijft uit, heel vervelend om alleen maar toe te kunnen kijken hier :)
Cogito ergo sum.
Gepost op: 4 juni 2011, 13:06:04
De statistieken bewijzen mij niet echt veel.
Ja , statistieken zeggen hier niet veel. Er zal een hoop dingen gedaan worden waar wij geen weet van hebben of de mensen durven/kunnen het gewoon niet posten. Heel begrijpelijk als ik soms dingen langs zie komen dan zinkt me de moed in de schoenen, zo veel beter dan mijn maaksel nou dat ga ik echt niet publiceren.

Citaat
De forumbeheerder is al bijna 2 maanden niet meer on-line geweest.
Ja Leendert is druk met zijn studie bezig.

Citaat
Het is waar wat je zegt: we moeten meer maken en ook meer artikelen schrijven/vertalen.
Ik ben al een paar maanden bezig om een boekwerk te maken over eem aantal plugins die voor de kiekjes fotograaf handig kunnen zijn, inclusief uitgebreide installatie instructies. Ligt helaas op dit moment een beetje stil mede doordat ik mijn eigen plugin (indexprint) aan het uitbreiden ben.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 4 juni 2011, 19:57:29

Ik heb een tijdje terug is aangeboden om een sig tutje te schrijven... maar daar heeft Leendert nooit op gereageerd :(

Gepost op: 4 juni 2011, 20:02:56

Ik heb een tijdje terug is aangeboden om een sig tutje te schrijven... maar daar heeft Leendert nooit op gereageerd :(

gewoon doen!
Cogito ergo sum.
Gepost op: 14 juni 2011, 21:16:47
we zijn mei al bijna voorbij

Gepost op: 15 juni 2011, 18:21:15

Je staat een beetje achter denk ik :p Je bedoelt vast Juni...
Cogito ergo sum.
Gepost op: 15 juni 2011, 18:37:26

Nee ik bedoel mei. Ik bedoel dat er in Juni al bijna meer posten zijn als in mei ;)

Gepost op: 15 juni 2011, 18:50:04

Nee ik bedoel mei. Ik bedoel dat er in Juni al bijna meer posten zijn als in mei ;)

AAH ZOO :p sorry dan!
Cogito ergo sum.
*

Offline FransR

• 1703
Gepost op: 15 juni 2011, 18:55:31
Ik heb een tijdje terug is aangeboden om een sig tutje te schrijven... maar daar heeft Leendert nooit op gereageerd

Als je de tekst van de tut hebt en de juiste plaatjes (max 600 breed) dan wil ik die wel omzetten naar de juiste tekst in de artikelen opmaak.
Stuur ze me per e-mail en ik ga er vrijwel direct mee aan de slag. En ja: het zijn jouw tekst en jouw verhaal en jouw plaatjes, daar zal ik niets aan veranderen!
Geen video tut trouwens! Gewoon tekst.
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 6 november 2011, 21:23:17
even een bump van dit topic sorry daarvoor. Maar zag dit topic weer staan en besefte me opeens dat ik een hele tijd geleden inderdaad een tut heb geschreven met de bedoeling hem hier te posten, maar dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd.

Vandaar bij deze als nog:
http://www.dutchgimpers.nl/index.php?n=Signatures.Spiderman

beetje laat :-[