2 experimenten

• 8 Reacties
  • 3044 Gelezen
*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 9 mei 2011, 08:18:58
Hier nog wat dingetjes die ik heb gemaakt.  Ik wou/wil leren hoe je moet ´smudgen´ en toen ben ik hierop uit gekomen.

Bij de 1e vind ik de achtergrond heel erg mooi geworden.

Bij 2 en 3 heb ik 2 varianten geplaatst. Je kunt in principe eindeloos doorgaan met experimenteren. Lagen met andere kleuren, scanlines, etc.

Uiteindelijk toch een kwestie van smaak. Commentaar/tips welkom.

Groeten Tomatito.

PS. Let niet op de letters en de randen, hier ben ik zelf niet tevreden over.
Gepost op: 10 mei 2011, 18:14:14
je gaat echt voor uit. Mooi om te zien dat je met c4d's effecten maakt

vind de eerste spiderman trouwens mooier als de 2de

Let wel op dat je je renders blend. nu lijken eigenlijk beide renders niet heel erg in het plaatje thuis te horen.
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 10 mei 2011, 21:59:41
Ja, dat klopt eigenlijk wel. Ik ben voornamelijk met de achtergrond bezig geweest (smudge, cd4) en inderdaad de renders niet geblend. Helemaal vergeten.

Dank je voor je compliment. Ik probeer wat te minderen met Gimp maar het is gewoon heel erg leuk om te doen.

Groeten Tomatito.

PS. En ik vond de 2e spiderman weer wat beter. Het verschil is slecht 1 gradient (oranje/blauw).
Gepost op: 2 juni 2011, 11:43:45
Jammer dat je render bij de 2e niet is ingewerkt... Dan had ik hem best wel leuk gevonden :)
Cogito ergo sum.
*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 2 juni 2011, 13:00:49
Ik heb er nog wel een xcf-bestandje van, dus ik kan er altijd nog mee aan de slag. Wat betreft de inwerking... toen zag ik dat nog niet echt, nu wel  ;). Leuk om te horen dat je hem in principe wel leuk vind.

Groeten Tomatito.
*

Offline FransR

• 1752
Gepost op: 2 juni 2011, 13:19:37
Bij de eerste valt mij op dat de ruimte links erg leeg is. En een detail: "Made by Gimp"... Ik zou toch denken dat je die zelf hebt gemaakt, maar met behulp van Gimp.

De 2 Spidermannen lijken voor mij sprekend op elkaar, de eerste wat meer vanille-vla toegevoegd.
Van die eerste spiderman vind ik de achtergrond erg mooi van kleur, van de tweede vind ik juist de hoofdpersoon mooi.
De tekst "Turn of the dark" doet mij niets en zelfs een zweempje duisternis is er niet van herkenbaar in de afbeeldingen. En dat het Spiderman is ziet iedereen, dus misschien die tekst gewoon weglaten?
Wat je wilt, dat kun je!
*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 2 juni 2011, 13:35:49
Citaat
En een detail: "Made by Gimp"... Ik zou toch denken dat je die zelf hebt gemaakt

Beetje reclame maken  ;D

Klopt dat de ruimte aan de linkerkant nogal leeg is.

Wat betreft spiderman:
Citaat
De tekst "Turn of the dark" doet mij niets en zelfs een zweempje duisternis is er niet van herkenbaar in de afbeeldingen

Ik doel op de achtergrond, daar zie ik een vette explosie. En de titel is geloof ik de naam van een film van Spiderman. Trouwens ik vind dat in een signature/wallpaper een tekst hoort.

Het zijn allemaal oefeningen die ik door de bedrijven heen maak (redelijk snel, zonder al teveel op de details te letten). Beheers inmiddels de nodige tecknieken maar de sig. waar ik echt helemaal tevreden over ben moet ik nog maken. Deze sigs. bevatten mooie elementen maar kunnen natuurlijk veel beter.

Bedankt voor je commentaar.

Groeten Tomatito.
*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 2 juni 2011, 19:00:09
Wil ik er gaan werken, open ik het xcf-bestand... 3 lagen en de render al neerwaarts samengevoegd (merge down). Tja, dat is niet handig. Kan er weinig mee zo.

Groet Tomatito.
*

the bomp

Gepost op: 23 juni 2011, 21:58:41
superrrrrrrrr gemaakt