2 Gimp oefeningen (beginner)

• 4 Reacties
  • 3512 Gelezen
*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 30 maart 2011, 06:58:22
Hallo, na gezien te hebben wat andere forumleden allemaal voor moois hebben gemaakt... met enige aarzeling 2 oefeningen van mij. Ik heb ze gemaakt aan de hand van 2 video filmpjes. Filmpjes werkt bij mij beter dan tekst omdat daar nog al eens fouten inzitten. Ik hoop door veel van dit soort oefeningen te maken Gimp wat beter in de vingers te krijgen. Bijvoorbeeld laagmaskers (wit, transparant, selectie, etc. ) hoewel al veel gebruikt, ik snap nog steeds niet hun precieze functie. Ben begonnen met het bouwen van websites en bij Gimp uitgekomen voor het maken van headers. Volgens mij vind ik īGimp-enī leuker dan het bouwen van websites.

Groeten Tomatito.
Gepost op: 31 maart 2011, 01:35:43
Ziet er goed uit!
Zelf ben ik ook ooit met gimp begonnen omdat ik plaatjes voor websites wilde maken, maar uiteindelijk vond ik het zo leuk, dat ik pas veel later met websites ben begonnen.
Ik heb toen ook heel veel tuts gevolgd, en was echt verbaasd hoe je zonder al teveel moeite tot hele mooie dingen kunt komen.
*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 1 april 2011, 00:22:05
Dank je wel  :). Ik heb gelijk nog maar een oefening geplaatst. Was weer leuk en leerzaam om te doen.

Groeten Tomatito.
Gepost op: 1 april 2011, 19:59:52
mag ik de stocks zien?
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

*

Offline tomatito

• 1231
Gepost op: 1 april 2011, 20:56:55
Ja hoor, maar wat zijn dat  ???

Bedoel je de afbeeldingen waar ik mee begonnen ben?

Groeten Tomatito.