Magnolia's crea's

• 269 Reacties
  • 72201 Gelezen
Gepost op: 31 oktober 2010, 01:45:36
Ik heb de laatste dagen ook wat gemaakt. Ben zoals velen ook nog een beginner.
Hier een aantal werkjes van me. Ik heb ook nog een blend gemaakt, maar ik weet niet of ik die hier kan posten. Aangezien dit topic heet: sig en icons ;)

- Ah, there she is :).

- must been some reason.
Gepost op: 31 oktober 2010, 11:31:14
Hmm, voor een beginner is dit oké.

Ik zelf hou niet zo van echte personen als render.
Gepost op: 31 oktober 2010, 12:36:35
Hmm, voor een beginner is dit oké.

Ik zelf hou niet zo van echte personen als render.

copy that ...
Als je echte personen wilt gebruiken, gebruik ze dan gewoon via een gewone afbeelding (stock) niet gerenderd!
Cogito ergo sum.
*

Aron

Gepost op: 31 oktober 2010, 13:05:23
Als je al personen gaat renderen moet je zorgen dat je de randen iets vervaagt. Ze zijn nu extreem hard en de randen waar langs genipt is zijn veel te duidelijk.
Gepost op: 31 oktober 2010, 15:44:24
Bedankt voor de tips. Ik zal er eens aan werken ;).

Kan ik mijn blend hier trouwens ook plaatsen? Of mag dat niet.
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2010, 15:57:53 door Magnolia »

- must been some reason.
Gepost op: 6 december 2010, 19:38:40
A-Team fan???

maar opzich wel redelijk vooral BG van laatste
Created By Jan-Marten Design
Gepost op: 11 december 2010, 21:21:23
Voor een beginner vind ik het best oke. Je probeert dingen en dat is de beste manier om het te leren.

persoonlijk vind ik dat echte personen als render best kunnen. Jou probleem is het blenden, probeer je renders wat meer bij de rest van de sigs te laten passen.

2de wat je sig echt goed zou doen is een beetje op de kwaliteit letten... Je zie eigenlijk bij allemaal de pixels, probeer dat te voorkomen. Dan ziet het er meteen beter uit!
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

Gepost op: 12 december 2010, 19:13:52
@ JMDesign Yep grote A-teamfan :D. Maar ook fan van Dirk en Dwight ;).

Hier 2 nieuwe crea's van Patrick Jane. Beide zijn ongeveer hetzelfde, maar toch een andere variant.

- must been some reason.
Gepost op: 14 december 2010, 20:46:51
beetje fan tot het enge toe..of .. ? :p
Cogito ergo sum.
Gepost op: 26 december 2010, 19:20:12
Van wie bedoel je? Van het A-team? Van Dirk en Dwight of van de mentalist? :P.
Van het A-team ben ik heel erge fan. Van Dirk ben ik nog een ergere fan :P haha.

Wat vinden jullie trouwens van mijn sigs van Patrick Jane?

- must been some reason.
Gepost op: 29 mei 2011, 01:01:53
Er is niet gereageerd op mijn sigs van Patrick, vind ik erg jammer.
Maar ik ga het nog eens proberen.
Heb weer wat nieuws.. vandaag gemaakt.

- must been some reason.
Gepost op: 31 mei 2011, 19:18:30
Er is niet gereageerd op mijn sigs van Patrick, vind ik erg jammer.
Maar ik ga het nog eens proberen.
Heb weer wat nieuws.. vandaag gemaakt.

Zoals je misschien zelf wel ziet zijn je 2 voorgrond personages bijzonder slecht ingewerkt. Ik begrijp dat het één van de moeilijkere dingen is in het maken van een signature, maar als je een beetje oefent met de smudgetool dan voel je op den duur wel aan hoe je hem er het best kan inwerken. Enkele tutorials op deviantart kunnen je hier al goed mee op weg helpen. Voor de rest wil ik je ook nog even de tip meegeven nooit te veel stocks in 1 signature te gebruiken want dan wordt het een complete chaos. Als je het toch doet merk je vaak dat de kleurencombinaties niet echt meezitten, om dat iets of wat te verhelpen kan je aan deze bijvoorbeeld wel een extra laag toevoegen die je zwart kleurt en op kleur zet, zodat hij zwart wit wordt, en dan kan je eventueel nog een extra kleurtje op dezelfde manier toevoegen (die laag zet je best wel niet op 100 procent want dat past ook niet echt)

Ik hoop dat je hier wat aan had :p succes!
Cogito ergo sum.
Gepost op: 31 mei 2011, 23:59:39
Hier heb ik uiteraard wat aan.
Het is inderdaad een drukke texture etc.. Ik heb geprobeerd de grunge style te creëren wat me helaas nog steeds niet wil lukken.
Ik heb het in mijn hoofd zitten, maar krijg het nog niet uit mijn handen zeg maar.

Thnx, ik neem de feedback mee ^^.

- must been some reason.
*

Offline tomatito

• 1228
Gepost op: 1 juni 2011, 01:26:19
Ik zou wat tutorials volgen. Op devianart zijn er inderdaad genoeg te vinden. Zo kun je alle technieken leren die je nodig hebt. Verder probeer om niet alle lagen plat op elkaar te leggen maar probeer ervoor te zorgen dat ze in elkaar overlopen zodat het 1 geheel lijkt.

Citaat
Ik heb het in mijn hoofd zitten, maar krijg het nog niet uit mijn handen zeg maar

Ik leer zelf het meeste door gewoon te beginnen en niets van te voren te bedenken (´zo en zo moet het worden´). Gewoon eindeloos uitproberen en experimenteren vind ik zelf het leukst om te doen. De uitkomst is soms zeer verrassend en fraai.

Succes! Groeten Tomatito.
*

Offline FransR

• 1727
Gepost op: 1 juni 2011, 07:28:09
Een paar concrete opmerkingen:
- de rechtse figuur heeft een blauwe plek op z'n voorhoofd;
- de tekst is deels bijna onleesbaar door zwart op zwart;
- helemaal rechts zie ik heel vaag een portret, mij persoonlijk stoort dat;
- er loopt een lijn door de achtergrond die wel lijkt door te lopen op het voorhoofd van de rechter figuur, net of het haar daardoor is afgeknipt;
- de lichte texture op de voorgrond is iets te nadrukkelijk aanwezig.

Maar ondanks deze opmerkingen vind ik het geheel wel spannend neergezet en een goede compositie.
Wat je wilt, dat kun je!