boek Digitale Fotostudio

• 8 Reacties
  • 3009 Gelezen
Gepost op: 18 oktober 2010, 09:39:38
Hallo allemaal.

Ik ben een beginner met Gimp, en op internet ben ik al aardig wat informatie tegengekomen, maar een goed boek heb ik nog niet gevonden. Nu kwam ik het boek tegen "Digitale Fotostudio", ISBNNR: 90-430-1195-9,  maar ik weet niet waar dit boek nog te krijgen is, een van jullie misschien.
Dit boek gaat (ook) over Gimp.

Vr.gr. jabuca

Na lang zoeken, heb ik toch een nieuw boek kunnen vinden, als het goed is krijg ik  het morgen, 9 novemer met de post thuis!!
Vr.gr. jabuca
« Laatst bewerkt op: 8 november 2010, 07:57:51 door jabuca »
Gepost op: 18 oktober 2010, 10:55:50
Ik heb even rondgekeken, maar zo te zien is het boek niet meer leverbaar:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/digitale-fotostudio-cd-rom/1001004002607686/index.html

Ik had er nog nooit van gehoord, maar kijkend naar de leeftijd (2005), denk ik niet dat het van veel waarde meer zal zijn. Gimp is sinds die tijd fors verbeterd/veranderd.
Gepost op: 18 oktober 2010, 12:16:08
Hallo allemaal.

Ik ben een beginner met Gimp, en op internet ben ik al aardig wat informatie tegengekomen, maar een goed boek heb ik nog niet gevonden. Nu kwam ik het boek tegen "Digitale Fotostudio", ISBNNR: 90-430-1195-9,  maar ik weet niet waar dit boek nog te krijgen is, een van jullie misschien.
Dit boek gaat (ook) over Gimp.

Vr.gr. jabuca

Wil je perse een nederlands boek??
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 19 oktober 2010, 10:11:58
Hallo E. Sullock Enzlin.

Ja, alleen Nederlands.

Vr.gr. jabuca
Gepost op: 19 oktober 2010, 12:12:36
Heb je hier al gekeken http://gimp.startpagina.nl/ er staat een boekenverwijzing in.

Wat je ook kunt doen is de nederlandse handleiding downloaden en die op je gemak doorwerken en een aantal tutorials (vind je onder artikelen boven in de navigatiebalk) door werken.