Over andere software

• 4 Reacties
  • 3691 Gelezen
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 3 januari 2009, 22:30:49
Er is op dit moment al een board met over andere gratis opensource software, maar kan er ook geen andere software in het algemeen zijn? Dat vindt ik toch, want boven GIMP gebruik ik ook nog game maker (er is een gratis editie maar ik gebruik de betalende) en als ik af en toe een game ook hier kan zetten (per publicatie :D) dan kunnen jullie dat ook zien, ook misschien een algemeen spelboard.

Wat ik nu wel mis zijn de vijf nieuwste topics, maar tsja, je kunt niet alles hebben.
Inactief.
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 4 januari 2009, 08:54:37
<snip>
Wat ik nu wel mis zijn de vijf nieuwste topics, maar tsja, je kunt niet alles hebben.
Ingelogged, dan staat bovenaan een link: Toon ongelezen berichten sinds je laatse bezoek.

Is dat niet een 'alternatief'?

Peter

(en had deze constatering niet op een andere plaats gemoeten  ;) ?)
Peter
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 4 januari 2009, 09:00:56
Het gaat toch over de site (:D) , waar moest het dan anders staan?
Inactief.
*

Offline dilophodd

• 255
  • met een "H" tussen "p" en "o" en DD aan het eind.
Gepost op: 5 januari 2009, 21:15:07
Ik denk dat leenderd daar mee bedoeld dat het om programmas gaat die echt wat met gimp te maken hebben. Dat je er wat aan hebt met gimp. zoals blender, ik maak er weleens renders mee en importeer ze dan ik Gimp. ik zal daarover ook wat schrijven.
*

Offline admin

• 857
Gepost op: 5 januari 2009, 21:53:44
Ik denk dat leenderd daar mee bedoeld dat het om programmas gaat die echt wat met gimp te maken hebben. Dat je er wat aan hebt met gimp. zoals blender, ik maak er weleens renders mee en importeer ze dan ik Gimp. ik zal daarover ook wat schrijven.

Precies! Alleen gratis grafische software.
Zoals Blender en Inkscape.

Ik heb trouwens ook iemand die over deze software voor ons een paar artikelen gaat schrijven.